Zuzana Sovišová
602 532 144
zuzana.sovis@gmail.com

Dotazy ke členství v Oriflame

Dotazy ke členství v Oriflame

1/ Musím objednávat každý katalog Oriflame?

Podmínka to není. Brand partner stále využívá levnějších cen – členských cen a je buď aktivní nebo neaktivní. Výhoda objednávání 1x za čtvrt roku – člen má zajištěné všechny čísla katalogů po celý rok. Členem zůstává – stačí, když si udělá objednávku jednou do roka.

 

Registrace Oriflame ZDARMA

 

2/ Co když se mi výrobek nelíbí. Může se vrátit?

Ano, může se vrátit. Oriflame garantuje 100%záruku vrácení peněz, ale má to určitá pravidla. Výrobku musí být 80% jeho obsahu a nebo je úplně nepoužitý. Reklamace musí proběhnout do měsíce od jeho nákupu od firmy. Toto je nejlépe vyřizovat přímo ve studiu Oriflame nebo se svým sponzorem, direktorem a nebo volat do Prahy. Reklamaci lze udělat přímo ze stránek člena na www.oriflame.cz

3/ Můžu si poslat zboží k babičce, kde jsme na prázdninách, nebo do lázní, kde trávím svůj čas?

Ano, každý člen si může libovolně pozměnit zasílací adresu na doručení svého zboží. Taktéž si můžeme střídat zasílání zboží, podle toho jak potřebujeme.

4/ Co když má výrobek technickou závadu – vůně třeba přestane stříkat, deštník se špatně otevírá?

Reklamace na technickou závadu výrobku se mohou uznat i po delší době než je měsíc. Pokud členka dohledá fakturu-případně najde na své členské stránce, na které je výrobek nakoupený. Firma má snahu výrobek zaslat nový – nepoškozený. Nebo vrácené peníze uschová členovi na další nákup

5/ Jsem nováček a mám dalšího zájemce o nižší ceny u Oriflame. Můžu jej okamžitě přihlásit také?

No to je skvělé, určitě je možné přivést další zájemce a ještě z toho plynou další výhody. Nejideálnější je, pokud se člen spojí se svojí sponzorkou nebo direktorkou a ta jim vše vysvětlí.

6/ Co když nemám peníze na objednávky mých zákazníků?

Ani nemusíte. U Oriflame můžete na základě zaslání nebo předložení občanského průkazu získat  kredit. Člen nejdříve zboží objedná, zanese zákazníkům a poté může zboží zaplatit firmě. Na zaplacení faktury máme 14 dní od jejího vystavení. Vše vyřídí firma nebo pomůže sponzor-direktor.

7/ Jak funguje Oriflame – nejedná se o pyramidovou firmu ?

Ne, firma Oriflame se v ČR šíří od členů po zákazníka. Firma nevydělává na vstupních poplatcích. Její akcie se prodávají na burzách.To jsou základní pravidla systému MLM, kterým se firma Oriflame prezentuje na trhu ČR. Má  svoji “Cestu k úspěchu”. Vše na stránkách Oriflame vysvětlené.

8/ Může se stát členkou každá žena – dívka?

Členem se může stát člověk, který dovršil věku 15ti let a má svůj občanský průkaz. Každý člen svým členstvím musí dodržovat Etický kodex vydaný firmou Oriflame.

9/ Pokud budu chtít výrobky někomu nabídnout, bojím se, že mě odmítne.

Neodmítá Vás, ale nákup od Vás. Věřte, že nikdy se nemůžeme zalíbit všem. Pomocnou ruku na zaučení Vám určitě podá váš sponzor, případně direktor. Telefony na ně najdete na každé vaší faktuře při odběru zboží. Také firma se stará o své členy a pracují pro Vás děvčata v cool centrech. Na členských stránkách máme chatbota- který s vámi komunikuje kdykoliv.

Mám zájem o registraci do Oriflame ZDARMA

Jméno a příjmení:
Datum narození:
Ulice a č.p.: Město, PSČ:
Telefonní číslo:
E-mailová adresa:
Vaše první objednávka: