Zuzana Sovišová
602 532 144
zuzana.sovis@gmail.com

Blog

27
Říj

Dotazy ke členství v Oriflame

1/ Musím objednávat každý katalog Oriflame?

Podmínka to není. Člen stále využívá levnějších cen – členských cen a je buď aktivní nebo neaktivní.. Výhoda objednávání 1x za čtvrt roku – členka má zajištěné všechny čísla katalogů po celý rok. Členkou zůstává – stačí, když si udělá objednávku jednou do roka.

CHCI SE ZDARMA REGISTROVAT DO ORIFLAME

2/ Jak získám další katalogy?

Pokud členka udělá objednávku, získá TISKOVINY  na následující katalogové období. Tiskoviny obsahují katalog, ceník, mimořádnou nabídku, případně aktuální letáček o nabídkách a akcích Oriflame. Více katalogů si členové mohou objednat dle platného ceníku.

3/ Co když se mi výrobek nelíbí. Může se vrátit?

Ano, může se vrátit. Oriflame garantuje 100%záruku vrácení peněz, ale má to určitá pravidla. Výrobku musí být 80% jeho obsahu a nebo je úplně nepoužitý. Reklamace musí proběhnout do měsíce od jeho nákupu od firmy. Toto je nejlépe vyřizovat přímo ve studiu Oriflame nebo se svým sponzorem, direktorem a nebo volat do Prahy . Reklamaci lze udělat přímo ze stránek člena na www.oriflame.cz

4/ Můžu si poslat zboží k babičce, kde jsme na prázdninách, nebo do lázní, kde trávím svůj čas?

Ano, každý člen si může libovolně pozměnit zasílací adresu na doručení svého zboží. Taktéž si můžeme střídat zasílání zboží, podle toho jak potřebujeme.

5/ Co když má výrobek technickou závadu – vůně třeba přestane stříkat, deštník se špatně otevírá?

Reklamace na technickou závadu výrobku se mohou stát i po delší době než je měsíc. Pokud členka dohledá fakturu, na které je výrobek nakoupený. Firma má snahu výrobek zaslat nový – nepoškozený.

6/ Jsem nováček a mám dalšího zájemce o nižší ceny u Oriflame. Můžu jej okamžitě přihlásit také?

No to je skvělé, určitě je možné přivést další zájemce a ještě z toho plynou další výhody. Nejideálnější je, pokud se členka spojí se svojí sponzorkou nebo direktorkou a ta jim vše vysvětlí.

7/ Co když nemám peníze na objednávky mých zákazníků?

Ani nemusíte. U Oriflame je to tak, že člen nejdříve objedná zboží, zanese zákazníkům a poté může zboží zaplatit firmě. Na zaplacení faktury máme 14 dní od jejího vystavení.

8/ Jak funguje Oriflame – nejedná se o pyramidovou firmu ?

Ne, firma Oriflame se v ČR šíří od členů po zákazníka. Firma nevydělává na vstupních poplatcích. Její akcie se prodávají na burzách.

9/ Může se stát kosmetickou poradkyní každá žena – dívka?

Kosmetickou poradkyní se může stát člověk, který dovršil věku 15ti let a má svůj občanský průkaz. Každý člen svým členstvím musí dodržovat Etický kodex vydaný firmou.

10/ Pokud budu chtít výrobky někomu nabídnout, bojím se, že mě odmítne.

Neodmítá Vás, ale nákup od Vás. Věřte, že nikdy se nemůžeme zalíbit všem. Pomocnou ruku na zaučení Vám určitě podá váš sponzor, případně direktor. Telefony na ně najdete na každé vaší faktuře při odběru zboží. Také firma se stará o své členy a pracují pro Vás děvčata v cool centrech. Telefon najdete na každém katalogu.

Registrace Oriflame ZDARMA

Jméno a příjmení:
Datum narození:
Ulice a č.p.: Město, PSČ:
Telefonní číslo:
E-mailová adresa:
Vaše první objednávka:

Pokud máte další dotazy ke členství v Oriflame, neváhejte mě kontaktovat. Ráda Vám vše vysvětlím.